WEBSITE

" אתר תדמית זה טוב שיהיה, למה לא? לא יכול להזיק. "

אני בגדול מסכימה עם המחשבה הזו ובכל זאת היא כ”כ מקטינה את מה שאתר תדמית יכול לעשות לעסק ובגלל זה המילה תדמית היא לא מדויקת עבורי. אתר הוא לא רק עבור התדמית, אתר הוא כלי לייצר עבודה. למשל האתר הזה של וובסקי מיועד גם לייצר לידים וגם לחזק את התדמית שלי בתור מומחית בתחומי,  תוך פניה לקהל חדש ועיניים חדשות באמצעות תוכן ואסטרטגית תוכן.  אז זה כ”כ הרבה יותר מ”אתר תדמית”.

אני מכירה עסקים שמפרנסים משפחות שלמות רק בזכות האתר שלהם, בזכות זה שהאתר בנוי נכון,  מלא בתוכן רלוונטי,  מקודם טוב בגוגל ומביא הרבה עבודה, מספיק עבודה כדי להריץ אופרציות שלמות.

אז אני לא מתכוונת לשכנע אתכם שאתם צריכים אתר, אם אתם כאן זה אומר שאתם מבינים את החשיבות ויודעים שאי אפשר בימינו בלי אתר.

“אסיה הייתה מדהימה, היא הצליחה להבין את העסק שלנו והרגשנו שהיא חלק מאיתנו, שותפה שלנו״

בניית אתר כרוכה בידע רב והבנה בתחומים רבים:

חווית משתמש, עיצוב, תוכן, מהירות אתר, נגישות, פסיכולוגיה, מכירות, שיווק, אוטומציות, קידום אורגני, תוספים, טכנולוגיות חדשות, ידע טכני נרחב למשל הגדרות טכניות של שרת, דומיין, הגדרה של מיילים ועוד! ולכן חשוב לבחור בעל מקצוע שיודע מה הוא עושה ברמה הגבוהה ביותר. אחרת מה יקרה? אתם תשקיעו כסף ותבנו אתר שיעלה אבק ולא יביא עבודה. לא פעם יצא לי לשמוע עסקים שבנו אצלי אתר אומרים את המשפט: לקוחות מגיעים אליי דרך האתר, פונים אליי דרך הצור קשר, לוחצים על כפתור הווצאפ באתר ועוד, בהתחלה הם מופתעים מזה מאוד עד שמתרגלים ורוצים עוד מזה. עוד פניות, עוד עבודה, עוד ועוד ועוד…

איך זה עובד?

שלב 1: נפגשים ומאפיינים. מדברים על המטרות של העסק שלך, על הקהל יעד, על השירות, בידול ועוד. כבר אמרתי שבניית אתר זה ניתוח לב פתוח לעסק שלך?

שלב 2: עיצוב. לאחר שקיבלתי ממך את כל החומרים לבניית האתר מתחיל שלב העיצוב.

שלב 3: בניית האתר והשקה. אנו מתחילים לבנות רק לאחר שהעיצוב אושר ולכן אין מצב ואין סיכוי שלא תאהבו את האתר לאחר שהוא נבנה.

שלב 1: נפגשים ומאפיינים. מדברים על המטרות של העסק שלך, על הקהל יעד, על השירות, בידול ועוד. כבר אמרתי שבניית אתר זה ניתוח לב פתוח לעסק שלך?

שלב 2: עיצוב. לאחר שקיבלתי ממך את כל החומרים לבניית האתר מתחיל שלב העיצוב.

שלב 3: בניית האתר והשקה. אנו מתחילים לבנות רק לאחר שהעיצוב אושר ולכן אין מצב ואין סיכוי שלא תאהבו את האתר לאחר שהוא נבנה.

FAQ כל מה שרציתם לשאול

מה זה דומיין? וכמה עולה?

דומיין זה שם האתר שלכם. למשל הדומיין של מאקו זה mako.co.il. עליכם לבדוק באחד מהאתרים האם הדומיין שתרצו לרכוש פנוי. 

מה זה שרת? וכמה עולה?

שרת יחזיק את האתר שלנו, זה מה שמאחסן את הקבצים של האתר ומגיש אותם לעולם כולו. התשלום לשרת יתבצע על בסיס חודשי ישירות אליהם. צריך להתייחס לתשלום השרת כאל שכירות חודשית והעלות מתחילה מ $11 בחודש.

מה אם אני לא יאהב את העיצוב?

אנחנו נעבוד בתהליך נכון ואמיתי של בניית אתרים. אפיון -> עיצוב -> תכנות -> טסטים -> עלייה לאוויר. אנחנו לא מתקדמים לשלב הבא עד שלא סיימנו את השלב הקודם ולכן עד שלא נשלים את משימת העיצוב אנחנו נתעכב עליה ולא נבנה אתר עם עיצוב שלא לטעמך.

האם אדע לתפעל את האתר בעצמי?

אני מלמדת אותך לתחזק את התוכן הבסיסי באתר שלך אבל לא איך לשנות דברים עיצוביים. חשוב לדעת איך להוסיף כתבה לבלוג, תמונה לגלריה, חוות דעת ומשתמשים לאתר.

אני ממש לא טכנולוג ואין לי מושג איך אתפעל את האתר

אני תמיד אומרת שכל אחד יעשה מה שהוא טוב בו ואני טובה בבנית אתרים וטכנולוגיה אז כמו שאני לא אצפה מעצמי לתחזק את הרכב שלי לבד ואקח אותו למוסך ככה אל תצפו מעצמכם להפוך להיות מתכנתים / מעצבים / בוני אתרים כי אין צורך בזה. וכמו שיש לכם מוסך מועדף תמצאו בונה אתרים מועדף (אהמ אהמ…. 😄)

כמה זמן לוקח לבנות את האתר?

בניית אתר זה שיתוף פעולה מלא בין בונה האתרים לבעל העסק כאשר כל צד מביא את המומחיות שלו ויחד יוצרים שילוב מיוחד שמוליד אתר יפה, בנוי טוב אבל גם מעביר את המסרים של העסק, התמונות יספרו סיפור והעמודים יציעו את השירותים השונים בדרך שנונה, מכירתית ומביאה לפעולה. ומה כל הטקסט הזה אומר? שאם בעל העסק לא יספק את החומרים בזמן – תמונות, טקסטים, סרטונים ומה שרלוונטי לעסק האתר לא יוכל להתקדם הלאה ולכן כל אתר זה מקרה לגופו.

כמה עולה לבנות אתר?

היות וכל אתר הוא פרויקט בפני עצמו אני לא יכולה לתת מחירים מדויקים לבניית אתר אבל אני כן יכולה להגיד שהמחיר לאתר תדמית מתחיל מ 6500 ש״ח, זה כולל עיצוב מאפס עבור המותג שלכם. 

מי כותב את התכנים?

בעל העסק בעצמו או מישהו מטעמו, אני יכולה להמליץ על כותבי תוכן שיוכלו לעזור בעבודה.

יש לי אתר והגיע הזמן לשדרג האם יש הבדל במחיר בין שדרוג לבניה מחדש?

אלה הפרויקטים המועדפים עליי, הבנתם שאתר זה חשוב וצריך להשקיע בזה כי הוא יכול להביא עבודה ולסנן לקוחות. הבנתם שזה כלי שיווקי חזק והגיע הזמן לחזק אותו. לצערי לא אוכל לתת תשובה חד משמעית בפסקה הזו ונצטרך לשוחח ואני ארצה לראות איך האתר הנוכחי בנוי, כמה הוא ישן, כמה המיתוג מתאים באמת לעסק ולאופי העסק בעת הזו (יכול להיות שהאתר דיבר את השפה שלכם לפני 3 שנים אבל דברים השתנו וזה כבר מרגיש מנותק. אשמח ממש לשוחח ולראות אם אוכל לעזור. כתבו לי ישירות בווצאפ

האם כדאי קודם לעשות מיתוג?

אנחנו כבר עיצבנו עשינו מיתוג מלא בעבר ונוכל לעזור גם במיתוג. בואו נשוחח לחצו על כפתור הווצאפ הכחול מימין.

מתכננים לבנות אתר בקרוב והכל מרגיש כמו סינית?

יצרתי קורס אינטרו בו אני מסבירה הכל לאט וברור לבעלי עסקים על כל מה שצריך לדעת ולהכין ולקראת בניית אתר. ההשראה שלי הייתה – מוסך. לדבר עם בעלי מקצוע בשפה שלהם, להבין עלויות ולהבין לאן נכנסים. 

בניית אתר :: השלב הראשון

אתר זה פרויקט אישי, אני צריכה להבין את צרכי העסק והיקף עבודה כדי לתת הצעת מחיר מדויקת וטובה. לכן אני אקח ממך כרגע את הפרטים החשובים ביותר ואחזור אליך להמשך שיחה

10 טיפים ב10 ימים

במילוי הטופס ושליחתו אתם מאשרים לקבל ממני חומר שיווקי

בואו נדבר על העסק שלכם