חנות דיגיטלית

מספר הקונים אונליין הולך וגדל, הדור החדש זה דור שלא חושש לרכוש אונליין, לא חושש להחזיר רכישות שביצע באונליין וכולם יודעים שלרכוש אונליין זה לא טרנד אלא זו מציאות שלא תחלוף מהעולם אלא רק תהיה יותר נוכחת וחזקה בחיינו.
אתם רוצים להיות חלק מזה?

ככל שיש יותר חנויות אונליין, יש יותר תחרות וזה מה שגורם לסטנדרט לעלות.

למה אני מתכוונת כשאני אומרת סטנדרט? 

דמיינו שדרת חנויות במרכז העיר וכל החנויות מפונפנות, תאורה טובה, חווית קניה מושקעת, תאי הלבשה נוחים וגדולים ואתם פותחים חנות במרתף בלי אוויר ובלי חווית קניה אז אותו הדבר בחנויות דיגיטליות. 

חווית המשתמש צריכה להיות יוצאת מן הכלל (UX) העיצוב צריך להיות נגיש, יפה ומזמין (UI) המוצרים צריכים להיות מלאים בתוכן טוב, התמונות צריכות להיות נקיות וברורות. 

מאפיינים של חנות מוצחת

חווית משתמש טובה

אם אני בחנות של הלבשה תחתונה ואני מסתכלת על חזיה אני ארצה מיד באותו רגע לראות את התחתונים התואמים ואולי לשקול לרכוש את זה כסט. אני לא רוצה להסתובב באתר ולעבור לעמודים אחרים כדי לחפש משהו שיתאים לזה. ולכן צריך לתכנן את זה בצורה טובה ונוחה.

עיצוב נגיש ונוח

זה לא רק עיצוב נוח, זה עיצוב שמדבר את השפה של העסק שלכם ואם אין לכם שפה אז אנחנו נעבוד עליה. כי להיות מותג גנרי כבר לא מספיק. הברנד שלכם צריך לדבר, צריך להיות סיפור. בנוסף, העיצוב צריך להיות נגיש ומזמין, נרצה לתעדף את סוגי המוצרים שיהיו בפרונט, אם יש הרבה מלל נרצה לעצב אותו בצורה כזו שלא תעייף את הגולשים אלא נגרום להם לקרוא. החנות חייבת להיות מותאמת לגדלי המסכים הפופולארים בשוק - דסקטופ, מובייל וטאבלט.

תוכן זה המלך

אנחנו נרצה תמונות מדהימות, ברורות ומקיפות. אנחנו נרצה תיאור לכל מוצר עם כל המידע שאנחנו יכולים לתת. ואני אתן כמה דוגמאות: חנות למוצרי קוסמטיקה - אנחנו נרצה להרחיב בתוכן. היות ומדובר במוצר לשימוש על הגוף אנחנו נרצה להעניק ביטחון למי שרוכש מאיתנו שהמוצר שלנו טוב, בטוח ויעשה לקונה רק טוב. ואיך נעשה את זה? נרחיב במילים - נציין את המרכיבים ובמיוחד אם מדובר בקוסמטיקה טבעית אנחנו נרצה להרחיב על הרכיבים הטובין ביותר. בנוסף, נרצה לציין בעיות שהמוצר שלנו פותר. חנות לבגדי ים / הלבשה תחתונה / ביגוד / נעליים - נרצה להרחיב בתמונות עבור כל מוצר. בתקופה שלנו יש מודעות לצרכנים עם מידות מגוונות אנחנו נרצה לגרום לכולם להרגיש בנוח, דרך אחת לעשות זאת היא להציג את אותו המוצר על שתי סוגים שונים של דוגמניות במידות שונות. אמנם זה יותר עבודה אבל בסופו של יום זו עבודה חד פעמית שתביא יותר מכירות ולכן שווה להשקיע בזה.

תיוג נכון של המוצרים ובניה טכנית של החנות

זה סופר חשוב לאפיין את החנות ולבנות אותה בהתאם לאפיון עם חלוקה נכונה של המוצרים במיוחד אם זו חנות גדולה עם הרבה מוצרים ווריאציות. החלוקה הפנימית הזו היא שתאפשר לנו לעשות סינון וחיפוש נוח של המוצרים. במידה ומגדירים תכנית פעולה מההתחלה יהיה קל לשמר את זה לאורך הדרך. תהליך התשלום צריך להיות נוח, ברור ומהיר. אין צורך באיסוף פרטים מיותרים, אנחנו נרצה תהליך צ'ק אאוט מהיר ופשוט.

WEBSKY SHOPS

שלבים לבניית חנות

אפיון

נעשה ניתוח לב פתוח לעסק שלכם ונחליט על המסרים הנכונים לקהל היעד שלכם, 

צילומים ואיסוף חומרים

נעשה ניתוח לב פתוח לעסק שלכם ונחליט על המסרים הנכונים לקהל היעד שלכם, 

בחירת תבנית ותוספים

נעשה ניתוח לב פתוח לעסק שלכם ונחליט על המסרים הנכונים לקהל היעד שלכם, 

עיצוב סקיצה של עמוד הבית

נעשה ניתוח לב פתוח לעסק שלכם ונחליט על המסרים הנכונים לקהל היעד שלכם, 

בניית האתר

נעשה ניתוח לב פתוח לעסק שלכם ונחליט על המסרים הנכונים לקהל היעד שלכם, 

טסטים ועלייה לאוויר

נעשה ניתוח לב פתוח לעסק שלכם ונחליט על המסרים הנכונים לקהל היעד שלכם, 

FAQ

כמה אתם צריכים להיות מעורבים בבניית החנות?

אם חשבתם שתפנו לבונה אתרים, תשלמו לו ופה סיימתם את החלק שלכם אז אני מצטערת לנפץ את הבועה הדיגיטלית אבל מדובר בהרבה עבודה מהצד שלכם.

חנות דיגיטלית דורשת עבודה והשקעה לא פחות מחנות פיזית. 

אחת הטעויות הנפוצות בקרב בעלי עסקים שבונים חנות דיגיטלית היא המחשבה שהם חוסכים, שהם לא רוצים להוציא הרבה, שההוצאות לא יהיו גדולות מדי, שההשקעה שלהם תהיה מינימלית והכנסה מקסימלית. 

תבינו, כדי שחנות דיגיטלית תעבוד טוב צריך לעשות עבודה טובה בבניית החנות ואז להשקיע הרבה בשיווק שלה. 

מצפה לכם עבודה רבה אך משתלמת.

כמה עולה לבנות חנות?

אצלי המחירים מתחילים צריך להבין הפלטפורמות המאפשרות לנו לבנות חנות – וורדפרס ושופיפיי (אלו ה-2 שאני עובדת איתן) נותנות לנו איזשהו בסיס לעבוד איתו אבל אם אנחנו נרצה להוסיף דברים לחנות שלנו אפילו מבצעים מסוימים העלות של בניית החנות תגדל מהסיבה שאנחנו יוצאים מהבסיס ומתחילים להוסיף פונקציונליות שהיא מעבר לבסיס ואז תצטרכו לשלם אקסטרה על זמן עבודה ואולי תוסף מסוים שמאפשר את הפעולה הספציפית שרציתם.

האם כדאי לי קודם לעשות תמונות ואז לפנות לבונה אתרים?

אני תמיד ממליצה למצוא בונה אתרים שילווה אתכם בתהליך של הקמת החנות עוד לפני שלב התמונות מהסיבה שאתם פשוט לא יודעים ולא מבינים (עדיין, בסוף הפרויקט תהיו מומחים) איך התמונות ימלאו את האתר. ביום הצילומים אנחנו נרצה לעשות את המקסימום

מה ההבדל בין וורדפרס לשופיפיי ומה יותר מתאים לי?

אני תמיד ממליצה למצוא בונה אתרים שילווה אתכם בתהליך של הקמת החנות עוד לפני שלב התמונות מהסיבה שאתם פשוט לא יודעים ולא מבינים (עדיין, בסוף הפרויקט תהיו מומחים) איך התמונות ימלאו את האתר. ביום הצילומים אנחנו נרצה לעשות את המקסימום

כמה זמן לוקח לבנות את החנות?

אני תמיד ממליצה למצוא בונה אתרים שילווה אתכם בתהליך של הקמת החנות עוד לפני שלב התמונות מהסיבה שאתם פשוט לא יודעים ולא מבינים (עדיין, בסוף הפרויקט תהיו מומחים) איך התמונות ימלאו את האתר. ביום הצילומים אנחנו נרצה לעשות את המקסימום

האם את נותנת שירות תחזוקה לאחר סיום הפרויקט?

אני תמיד ממליצה למצוא בונה אתרים שילווה אתכם בתהליך של הקמת החנות עוד לפני שלב התמונות מהסיבה שאתם פשוט לא יודעים ולא מבינים (עדיין, בסוף הפרויקט תהיו מומחים) איך התמונות ימלאו את האתר. ביום הצילומים אנחנו נרצה לעשות את המקסימום

בניית אתר :: השלב הראשון

אתר זה פרויקט אישי, אני צריכה להבין את צרכי העסק והיקף עבודה כדי לתת הצעת מחיר מדויקת וטובה. לכן אני אקח ממך כרגע את הפרטים החשובים ביותר ואחזור אליך להמשך שיחה

10 טיפים ב10 ימים

במילוי הטופס ושליחתו אתם מאשרים לקבל ממני חומר שיווקי

בואו נדבר על העסק שלכם