עמודי נחיתה

ירון (שם בדוי) פנה אליי לבניית עמוד נחיתה לאפליקצית כושר שלו שפונה למתאמנים ולמאמנים.
 הוא עבד כ”כ קשה על הפיתוח של האפליקציה ובנה עמוד נחיתה בויקס שאגב היה נראה די טוב אבל המטרה לא הושגה- לא היו הורדות לאפליקציה ואף אחד לא יצר קשר.

 

ישר ידעתי שזה לא יעבוד לו, הוא יכול להמשיך לחכות שיקרו דברים אבל עד שלא נעשה מהפך בעמוד נחיתה זה פשוט לא יניע. 
העמוד נחיתה לא ממיר. (יכולים לקרוא על הסיפור המלא של ירון והעמוד נחיתה שלו כאן)
למה הוא לא ממיר? כי לא בנו אותו מלכתחילה עם דגש על המרכיבים החשובים של עמוד נחיתה מצליח. 
 1. ניסה להשיג מטרות שונות באותו עמוד.
2. קהלי יעד לא ממוקדים.
3. תוכן עמום 

וכך נוצר עמוד שלא יורד לעומק הדברים ומוכר כמו שצריך לכל קהל יעד
מה שנקרא תפסת מרובה לא תפסת. 
לינק לקייס סטאדי של ירון ואיך פיצחנו אותו

מה הבעיה פה? 
אם נעשה עמוד נחיתה אחד שמוכר כמו שצריך לכל קהל יעד נקבל עמוד נחיתה באורך לא סביר.
ולכן המסקנה כאן ברורה –
צריך לבנות עמוד נחיתה נפרד לכל קהל יעד, לכל עמוד נחיתה תהיה מטרה אחת

THE PROCESS

אם כך, איך בונים עמוד נחיתה מצליח?

זה לא זבנג וגמרנו.
יש כאן פסיכולוגיה, יש כאן הבנה של אנשים, יש כאן חווית משתמש, מסרים שיווקים ועוד ועוד ועוד. בואו נתחיל לדבר על השלבים לבניית עמוד נחיתה. הרי זו הכותרת ובשביל זה כולנו כאן. 
מה הם המרכיבים לעמוד נחיתה מצליח?

הגדרת מטרה ברורה

נבין מה המטרה שלנו, מה אנחנו מנסים להשיג? 
למכור קורס?
הורדות לאפליקציה שלכם?
הרשמה לסדנה?
הרשמה לקורס מאמני פילאטיס
מה שנעשה בשלב הראשון:
נשאל את עצמנו: 
מה המטרה שלי? 
כן. ככה פשוט. והמטרה צריכה להיות מאוד מובנת ומאוד פשוטה.

המרכיב השני הוא הבנה עמוקה של קהל היעד שלנו.

המרכיב השני בבניית עמודי נחיתה הוא להבין מי הקהל יעד שלנו? אבל לא סתם נשים – זה לא קהל יעד, זה קשקוש. אנחנו רוצים להבין מה הם מרגישים, מה הם חושבים, מה המטרות שלהם – באמת להכיר את הקהל יעד שלנו.
אל דאגה יש דוגמה מעמוד נחיתה שמדורג גבוה בגוגל ומביא הרשמות לקורס:
עמוד נחיתה שהמטרה שלו היא פשוטה:
להביא עוד הרשמות לקרוס מדריכי פילאטיס הקהל יעד הוא א.נשים שרוצות לעשות הסבת מקצוע, אני מבינה שמה שחשוב להן זה פרטים יבשים – כמה זמן הקורס, כמה עולה, איזה ימים, איזה שעות, כמה שעות בכל מפגש. אני מבינה גם שהקהל יעד עומד בפני איזשהו שינוי בחיים, היא מתרגשת ואולי קצת חוששת.
 היא חושבת על העתיד שלה בתור מדריכת פילאטיס- איפה תעבוד, כמה תרוויח, האם בכלל תמצא עבודה? האם תצליח בעתיד הרחוק לפתוח סטודיו משלה..
מבינים כמה עמוק הלכתי? 
המחשבות הכי כמוסות שלה, החששות שלה, הפחדים שלה, ההתרגשות שלה.. ממש ניסיתי להיות היא. וכשאנחנו נבין את העומק הזה על הקהל יעד שלנו רק אז אנחנו נצליח למכור לו באמת. 

המרכיב השלישי הוא זיקוק המסרים השיווקים ויצירת התוכן

עכשיו שאני מבינה את הקהל יעד אני יודעת איך למכור לה, אני מבינה מה היא רוצה לשמוע. 
היא מפחדת שלא תהיה לה עבודה? אני אראה נתונים של בוגרות הקורס שכולן עובדות ואיפה הן עובדות ואולי אוסיף אופציה ליצור איתן קשר או למצוא אותן ברשתות כדי שיוכלו לראות את העתיד שלהן לנגד עיניהן. 
יש בה רצון עז להיות מקצוענית אמיתית כדי להצדיק את הסטודיו שלה בעתיד – אני אראה את המורים בקורס ואיך דווקא בקורס שלי מקבלים ידע שיעזור לי בעתיד או מכשיר אותי להיות משהו שבמקומות אחרים לא מקבלים. 
ברגע שאני מבינה את הקהל יעד אני יכולה להתאים את התכנים והמסרים השיווקים של העמוד. 

המרכיב הרביעי הוא עיצוב קולע

יש לכם מיתוג? אין לכם מיתוג? לא נורא. עדין אפשר להוציא עמוד נחיתה לפועל אבל כמובן שעדיף עם מיתוג. 
אם אני מקבלת לקוח בלי מיתוג שצריך עמוד נחיתה אני מתאימה את הצבעים, פונטים, אייקונים אליו והוא בעצם מקבל עמוד נחיתה עם חצי מיתוג כבר. זה חלק אחד מהשלב של העיצוב, החלק היותר מורכב זה להבין איך להעביר מסרים באמצעות העיצוב – למשל איך לסדר את המחירים בצורה הטובה ביותר, בצורה כזו שלא תשאיר שאלות לגולש והוא ירגיש שהוא ממש מבין מהתוכן שלנו ומהעיצוב שלנו את המסר. 

המרכיב החמישי הוא פיתוח טוב

הנפשות, מהירות, טעינה מהירה של העמוד. פיתוח טוב ונכון הוא קריטי לחווית משתמש מוצלחת

ואני רוצה לסכם עם מסר חשוב.

המטרה של עמודי נחיתה היא בסופו של דבר להכניס כסף לעסק ולכן צריך להתייחס לזה כהשקעה חכמה, בטוחה ונכונה בעסק. האם הוא יישאר ככה בלי שינויים? לא. ככל שתריצו אותו יותר יפלו לכם עוד אסימונים, עוד הבנה של הקהל יעד, עוד נקודה למכירה שכדאי להוסיף
כשתגיעו לזה תהיו במקום טוב זה בעצם נקרא אופטימיזציה של העמוד נחיתה. 

אם מעניין אתכם לבנות עמוד נחיתה לעסק שלכם, השאירו פרטים או צרו קשר ישירות בווצאפ אני ממש מעבר לקו. 

WEBSKY LANDING PAGES

עמודי נחיתה

ירון (שם בדוי) פנה אליי לבניית עמוד נחיתה לאפליקצית כושר שלו שפונה למתאמנים ולמאמנים.

 הוא עבד כ”כ קשה על הפיתוח של האפליקציה ובנה עמוד נחיתה בויקס שאגב היה נראה די טוב אבל המטרה לא הושגה- לא היו הורדות לאפליקציה ואף אחד לא יצר קשר.

ישר ידעתי שזה לא יעבוד לו, הוא יכול להמשיך לחכות שיקרו דברים אבל עד שלא נעשה מהפך בעמוד נחיתה זה פשוט לא יניע. 

העמוד נחיתה לא ממיר. (יכולים לקרוא על הסיפור המלא של ירון והעמוד נחיתה שלו כאן)

למה הוא לא ממיר? כי לא בנו אותו מלכתחילה עם דגש על המרכיבים החשובים של עמוד נחיתה מצליח. 

 1. ניסה להשיג מטרות שונות באותו עמוד.

2. קהלי יעד לא ממוקדים.

3. תוכן עמום 

וכך נוצר עמוד שלא יורד לעומק הדברים ומוכר כמו שצריך לכל קהל יעד

מה שנקרא תפסת מרובה לא תפסת. 

לינק לקייס סטאדי של ירון ואיך פיצחנו אותו

ומה הבעיה פה? 

אם נעשה עמוד נחיתה אחד שמוכר כמו שצריך לכל קהל יעד נקבל עמוד נחיתה באורך לא סביר.

ולכן המסקנה כאן ברורה –

צריך לבנות עמוד נחיתה נפרד לכל קהל יעד, לכל עמוד נחיתה תהיה מטרה אחת

אם כך, איך בונים עמוד נחיתה מצליח?

זה לא זבנג וגמרנו.

יש כאן פסיכולוגיה, יש כאן הבנה של אנשים, יש כאן חווית משתמש, מסרים שיווקים ועוד ועוד ועוד. 

בואו נתחיל לדבר על השלבים לבניית עמוד נחיתה. הרי זו הכותרת ובשביל זה כולנו כאן. 

מה הם המרכיבים לעמוד נחיתה מצליח?

1. הגדרת מטרה ברורה

נבין מה המטרה שלנו, מה אנחנו מנסים להשיג? 

למכור קורס?

הורדות לאפליקציה שלכם?

הרשמה לסדנה?

הרשמה לקורס מאמני פילאטיס

מה שנעשה בשלב הראשון:

נשאל את עצמנו: 

מה המטרה שלי? 

כן. ככה פשוט. והמטרה צריכה להיות מאוד מובנת ומאוד פשוטה.

2. המרכיב השני הוא הבנה עמוקה של קהל היעד שלנו.

המרכיב השני בבניית עמודי נחיתה הוא להבין מי הקהל יעד שלנו? אבל לא סתם נשים – זה לא קהל יעד, זה קשקוש.

אנחנו רוצים להבין מה הם מרגישים, מה הם חושבים, מה המטרות שלהם – באמת להכיר את הקהל יעד שלנו.

אל דאגה יש דוגמה מעמוד נחיתה שמדורג גבוה בגוגל ומביא הרשמות לקורס:

עמוד נחיתה שהמטרה שלו היא פשוטה:

להביא עוד הרשמות לקרוס מדריכי פילאטיס

הקהל יעד הוא א.נשים שרוצות לעשות הסבת מקצוע, אני מבינה שמה שחשוב להן זה פרטים יבשים – כמה זמן הקורס, כמה עולה, איזה ימים, איזה שעות, כמה שעות בכל מפגש. 

אני מבינה גם שהקהל יעד עומד בפני איזשהו שינוי בחיים, היא מתרגשת ואולי קצת חוששת.

 היא חושבת על העתיד שלה בתור מדריכת פילאטיס- איפה תעבוד, כמה תרוויח, האם בכלל תמצא עבודה? האם תצליח בעתיד הרחוק לפתוח סטודיו משלה..

מבינים כמה עמוק הלכתי? 

המחשבות הכי כמוסות שלה, החששות שלה, הפחדים שלה, ההתרגשות שלה.. ממש ניסיתי להיות היא. 

וכשאנחנו נבין את העומק הזה על הקהל יעד שלנו רק אז אנחנו נצליח למכור לו באמת. 

המרכיב השלישי הוא זיקוק המסרים השיווקים ויצירת התוכן

עכשיו שאני מבינה את הקהל יעד אני יודעת איך למכור לה, אני מבינה מה היא רוצה לשמוע. 

היא מפחדת שלא תהיה לה עבודה? אני אראה נתונים של בוגרות הקורס שכולן עובדות ואיפה הן עובדות ואולי אוסיף אופציה ליצור איתן קשר או למצוא אותן ברשתות כדי שיוכלו לראות את העתיד שלהן לנגד עיניהן. 

יש בה רצון עז להיות מקצוענית אמיתית כדי להצדיק את הסטודיו שלה בעתיד – אני אראה את המורים בקורס ואיך דווקא בקורס שלי מקבלים ידע שיעזור לי בעתיד או מכשיר אותי להיות משהו שבמקומות אחרים לא מקבלים. 

ברגע שאני מבינה את הקהל יעד אני יכולה להתאים את התכנים והמסרים השיווקים של העמוד. 

המרכיב הרביעי הוא עיצוב קולע

יש לכם מיתוג? אין לכם מיתוג? לא נורא. עדין אפשר להוציא עמוד נחיתה לפועל אבל כמובן שעדיף עם מיתוג. 

אם אני מקבלת לקוח בלי מיתוג שצריך עמוד נחיתה אני מתאימה את הצבעים, פונטים, אייקונים אליו והוא בעצם מקבל עמוד נחיתה עם חצי מיתוג כבר. זה חלק אחד מהשלב של העיצוב, החלק היותר מורכב זה להבין איך להעביר מסרים באמצעות העיצוב – למשל איך לסדר את המחירים בצורה הטובה ביותר, בצורה כזו שלא תשאיר שאלות לגולש והוא ירגיש שהוא ממש מבין מהתוכן שלנו ומהעיצוב שלנו את המסר. 

המרכיב החמישי הוא פיתוח טוב

הנפשות, מהירות, טעינה מהירה של העמוד. פיתוח טוב ונכון הוא קריטי לחווית משתמש מוצלחת

 

ואני רוצה לסכם עם מסר חשוב.

המטרה של עמודי נחיתה היא בסופו של דבר להכניס כסף לעסק ולכן צריך להתייחס לזה כהשקעה חכמה, בטוחה ונכונה בעסק.

האם הוא יישאר ככה בלי שינויים? 

לא. 

ככל שתריצו אותו יותר יפלו לכם עוד אסימונים, עוד הבנה של הקהל יעד, עוד נקודה למכירה שכדאי להוסיף 

כשתגיעו לזה תהיו במקום טוב זה בעצם נקרא אופטימיזציה של העמוד נחיתה. 

אם מעניין אתכם לבנות עמוד נחיתה לעסק שלכם, השאירו פרטים או צרו קשר ישירות בווצאפ אני ממש מעבר לקו. 

טופס

בניית אתר :: השלב הראשון

אתר זה פרויקט אישי, אני צריכה להבין את צרכי העסק והיקף עבודה כדי לתת הצעת מחיר מדויקת וטובה. לכן אני אקח ממך כרגע את הפרטים החשובים ביותר ואחזור אליך להמשך שיחה

10 טיפים ב10 ימים

במילוי הטופס ושליחתו אתם מאשרים לקבל ממני חומר שיווקי

בואו נדבר על העסק שלכם