אתר תדמית לעסק

אני לא אוהבת את המושג "אתר תדמית"

אני לא אוהבת את המושג “אתר תדמית” , זה תמיד נשמע לי קטן ולא משקף את מה שזה באמת . אתר זה לא רק לתדמית שלכם , בונים אתר כדי לייצר לידים לעסק ולהביא עוד עבודה. אנחנו רוצים לקבל פניות מאנשים וקהל חדש שמגיע לאתר שלנו , תמיד כשאני מדברת עם לקוחות שאומרים לי “אני רק רוצה אתר תדמית שיהיה” אני שואלת אותם למה רק תדמית ולמה רק שיהיה? 

למה שלא יביא עוד עבודה? למה שלא יחמם לקוח פוטנציאלי? למה שלא יעבוד בזמן שהעסק סגור?

תזכרו שהאתר שלכם לא לוקח הפסקות אוכל ולא ישן בלילה זה פשוט עובד שנמצא שם 24 שעות 7 ימים בשבוע. 

אז תשקיעו ! תשקיעו בעיצוה נעים לעין ובתוכן, תגרמו ללקוח לבלות הרבה זמן באתר שלכם, לעבור מדבר לדבר.

להביא עוד לקוחות דרך האתר

שאלת השאלות ! איך מביאים לקוחות וקהל חדש דרך האתר? אנחנו צריכים לוודא שהאתר שלנו מזמין ויכול לקבל אורחים. הרבה פעמים אני משווה בניית אתרים ואתרים לבניית בית והבית הדיגיטלי של העסק.  

אם אנחנו רוצים להביא לקוחות חדשים דרך גוגל או כל מנוע חיפוש אחר אנחנו צריכים לוודא שהאתר שלנו עולה בחיפוש עבור מילות מפתח מסוימות שרלוונטיות אלינו.

למשל אני רוצה שהעמוד הזה יעלה עבור אתר תדמית (למרות שאני שונאת את הביטוי) , אני יודעת שהרבה אנשים מחפשים את הביטוי ” אתר תדמית לעסק” לכן השתמשתי בו לכותרת של העמוד הזה . שיטת פעולה זו נקראת SEO שאומר : search engine optimisation או בעברית – ייעול מנוע חיפוש. אנחנו עושים את האתר שלנו יותר יעיל עבור מנועי החיפוש.

טופס לידים

מה זה ליד? ליד זה כאשר לקוח פוטניצאלי משאיר פרטים באתר שלנו. למשל אבי מראש העין השאיר שם, טלפון ואימייל בטופס אז זה אומר שבעל העסק קיבל ליד . אנחנו נרצה להשאיר טפסים במקומות אסטרטגיים באתר. אילו שדות כדאי לאסוף בטופס לידים? זה תלוי. בדכ אומרים שככל שהטופס ארוך יותר ככה אנחנו מסננים פניות לא רלוונטיות כי מי שלא רציני לא יטרח למלא את כל הטופס. למשל עבור חברת הובלות אפשר לאסוף נקודת איסוף, לאן עוברים, כמה חדרים , תאריך רצוי למעבר וכשבעל העסק יקבל את הפרטים יהיה לו מידע על הלקוח ויותר מושג על העבודה.

אני צריך אתר לעסק, בואי נדבר