8 מסקנות מ-8 אתרים של בעלות עסקים שונות

8 מסקנות מ 8 אתרים בשלבים וסטטוסים שונים כשהדבר היחידי המשותף להם שכולם שייכים לעסק נותן שירות
תודה לבנות שעברו את הביקורת הלא פוליטיקלי קורקט שלי בקבוצה המהממת עצמאיות מהבטן בפייסבוק וקיבלו באהבה את הפידבק שלי
  • גווני בתמונות בעמודים שונים

  • תמונות מקצועיות שלך הן בגדר חובה וממש לא המלצה (יש לי 2 פרקים בפודקסט שלי שהקדשתי לתמונות תדמית לעסק ולאתר. מרוב שזה חשוב יש 2 פרקים!! חפשי דיגיטלנטית בגוגל או ספוטיפיי)

  • אם יש לך תוכן באתר והוא שייך לאירועים שעברו- הסתירי אותו מהאתר או לכל הפחות שימי את התאריך של האירוע למעלה בדף ככה שמבקרים באתר לא יתבאסו לקרוא את כל העמוד ובסוף לגלות שזה לא רלוונטי יותר.

  • אם את מוכרת שירות שהוא די יקר כמו ליווי למשל את חייבת לכתוב מלא תוכן בעמוד- למי זה מתאים, מתי הזמן המתאים להתחיל, מה יקרה לך בסיום התהליך, המלצות שרלוונטיות לשירות הזה, טופס צור קשר

  • פיקסל, גוגל אנליטיקס וטופס לאיסוף מיילים לרשימת תפוצה – תכניסי לאתר גם אם את לא מתכוונת לעשות עם זה כלום כרגע.. שיהיה..

  • השירותים שלך צריכים להיות נגישים.. צריך להיות קל למצוא איך לעבוד איתך.. תנסי לשלב את השירותים העיקריים שלך בעמוד הבית, תפריט ראשי, תפריט בסוף האתר.. גולש לא צריך להתאמץ למצוא את זה ..

  • אם יש לך אתר מושלם תתחילי לחשוב על קידום אורגני והוספה של בלוג מסועף ומפותח
 ואם יש לך כבר בלוג תוודאי שאת עושה מה שצריך בשביל קידום אורגני
  • אם את פרילנסרית חדשה אל תחכי לאף אחד ולשום דבר תפתחי חשבון בסמוב שמאפשר 200 רשומים חינם או ברב מסר או כל פלטפורמה אחרת שאפשר ליצור שם עמודי נחיתה ותיצרי שם עמוד נחיתה לשירות שלך. אל תחכי!
 מספיק לשלוח מלא לינקים עם דוגמאות לעבודות שלך. תשלחי לינק אחד יפה ומייצג!!