3 מסקנות שלמדתי לגבי אתרים וקידום אורגני

אתר של חברת הובלות
לאוהד הבן זוג שלי יש חברת הובלות משנת 2010 במלבורן אוסטרליה.
מה הוא לא עשה כדי לשווק את העסק שלו..
קנה לידים באלפי דולרים,
בנה לפחות 10 אתרים שונים עם השנים,
שילם טון כסף לפרסומות בגוגל,
שילם קצת פחות מטון כסף לפרסומות בפייסבוק כי אני עשיתי לו את השיווק בפייסבוק
ואז כעבור מלא שנים התקבלה החלטה להשקיע אחת ולתמיד בחברת קידום אורגני – SEO איכותית מאוד.
כמובן שהחבר’ה שם אמרו
אוקי.. צריך לבנות אתר חדש
והפעם זה הולך להיות אתר מדויק.
 
הם הוציאו הנחיות מאוד מאוד קפדניות הרמה של הפסיק
ואני כמובן בניתי את האתר הזה עם צוות שלם ומה שנותן לו את הייחוד שלו זה שיש מפה של מלבורן כרקע בכל העמודים.
 
לפעמים כשרציתי להוסיף דברים משלי או חשבתי ש”ככה” יהיה יותר מגניב קיבלתי נו נו נו מה SEO פיפל והייתי צריכה להיצמד להוראות שלהם בגלל שיש סיבה לכל מילה, משפט, תמונה, מספר מילים במקומות מסוימים.
 
עם כל שנות הניסיון שלי והקורס ב $2000 שעשיתי בקידום אורגני מהפרויקט הזה למדתי הכי הרבה והוא זה שהיווה מקפצה משמעותית לידע שלי בכל מה שקשור להתאמת האתר ברמה המקסימלית לקידום אורגני מבחינה טכנית.
 
אז אחרי כל ההקדמה הזו הנה אני מגיעה לפואנטה
אם יש לכם עסק מקומי אלה 3 דברים שכדאי לכם לעשות:
 
1) חווית משתמש זה הכול.
אנשים אוהבים סיפור, להבין את המסר באמצעות איקונים, טקסט מקוצר ותמונות.
טקסט ברמה בלתי נגמרת כפסקה ענקית עם מלא מילות מפתח זה פאסה OLD SCHOOL. צריך לתת דגש לחווית משתמש ואף משתמש בעולם גם אבשלום קור לא אוהב לקרוא 1000 מילים רצוף על הובלות.
 
2) לינקים פנימיים + עמודי נחיתה
אם העסק שלכם מגיע לאזורים מסוימים ברדיוס סביבכם אז כל אזור צריך לקבל עמוד משלו, שאולי לא חידשתי לכם פה יותר מדי אבל זה סופר חשוב גם לקשר בין כל העמודים האלו ובאתר של אוהד הוספנו מפה שאגב בנויה בצורה מסוימת כי לא מפה עבדה כאן, הקישור חייב להיות בתוך תגיות מסוימות כדי שגוגל יבין שזה קישור טהור כמו ביום היוולדו.
 
3) עמוד מיועד לחוות דעת
בניתי את כל האתרים בתכנית שלי אתר ב-10 ימים עם העמוד הזה בפנים. עמוד מיועד לחוות דעת שמעוצב יפה ומכיל בתוכו גם סרטונים וגם חוות דעת כתובות.
 
יש עוד 768559 מסקנות ויותר מזה יש בידיי את מסמך ההנחיות שעוזר לי עם כל אתר מקומי חדש שנופל לידיי.
עכשיו אל תפנו אלי כדי לעשות לכם קידום אורגני, זה לא מה שמעניין אותי. אני בונה את האתר לפי מה שנכון לו וגם יכולה להסתכל על האתר שלכם ולהגיד לכם זה OLD SCHOOL, חסר א חסר ב.
ואם אתם תוהים איך הולך מבחינה שיווקית בעסק אז אנחנו יודעים שהאתר מאוד ממיר והעסק הפסיק להשקיע במודעות בגוגל ובפייסבוק ומסתמך רק על הפניות פה לאוזן וכניסות אורגניות. זה מה שקורה כשמתמידים עם אותו עסק במשך שנים, מתמקדים בשירות מעולה ומשקיעים באתר שהופך מבקרים ללקוחות – עם כמה שהמשפט הזה נשמע קיטשי.
וכמובן איך אפשר בלי לינק לאתר:
https://topremovals.com.au/
אם יש לכם אינסטגרם בואו לבקר, כיף שם